пʼятниця, 15 травня 2020 р.

15. 05. 20

Математика 5Б


→Повторювати таблицю множення і ділення← 

Вправи на повторення

Периметр прямокутника, трикутника, квадрата 


1. Виконати завдання


2. Виконати завдання




Українська мова 5Б


Вправи на повторення

→Часи дієслів←


1. Виконати завдання

Соціально-побутове орієнтування 5Б  
1. Переглянь ролик 





2. Послухай казку Аліни Туз ”Час бажань”.



  • Перекажи ту частину казки, яку ілюструє ця картинка.
  • Чому цю історію назвали казкою? Чи насправді вона казкова? Поясни свою відповідь. Пояснення можеш записати за допомогою смартфона, а потім прослухати: цікаво почути себе.
  • Чого навчає ця неказкова казка? Чому вона має саме таку назву?
  • Поміркуй, чи випадало тобі опинятися на місці друзів. Як ти діяв/діяла?
Знаєш, друже/подруго, зараз ніби так багато вільного часу, навіть до школи ходити не можна, але я нічого не встигаю. Зранку стільки справ запланувала: почитати, побавитися, подивитися мультик, допомогти бабусі, поговорити по телефону з Фоною... Але нічого не встигла: день надто швидко минув. У тебе також? Як усе встигати? Знайшла у журналі "Джміль" поради. Опрацюймо їх ☺. Діятимемо послідовно.

  • Визнач, чого ти хочеш.
Насамперед треба з'ясувати, що означає "встигати все". Усі справи можна розподілити на кілька груп, наприклад, таких.
А можна скласти табличку-план, як у Ромчика.

  • Вибери найважливіше.
Цікавих і потрібних справ дуже багато. Усього точно не встигнути. Як то кажуть, за двома зайцями поженешся - жодного не спіймаєш. Тому вчитимемося обирати головне. Заплануємо на сьогодні лише по одній справі з кожної групи. Не забувай, що є справи, які можна записати одразу до кількох. Наприклад, якщо ви разом із мамою виконаєте комплекс вправ з йоги, то і поспілкуєтеся, й позаймаєтеся спортом водночас!
  • Склади погодинний розклад на день.
  • Стеж за часом.
Щоб і справді досягти успіху, треба навчитися стежити за часом і завжди мати поруч годинник.
А ще слід знати, де чатують поглиначі часу... Ось Мирослава запланувала пообідати за півгодини, але ввімкнула телевізор. Він "вкрав" 15 хвилин. Дівчинці здавалося, що вона обідає, але ложку до рота підносила дуже рідко. Тому, помивши посуд, побачила, що часу на малювання вже не лишилося. Сумно...
Як завадити цьому наступного разу? Не вмикати телевізор тоді, коли це не заплановано!


Музичне мистецтво 5Б


Виконувати пісні про весну 










Образотворче мистецтво 5Б

Намалювати квіти 






Ритміка 5Б

Виконувати ритмічні вправи